Polish English Persian Russian Spanish Turkish

Margalef

Zapraszamy na filmy z pierwszego i drugiego dnia z naszego ośmiodniowego trekkingu w Górach Księżycowych w Ruwenzori. Trasa z bazy w Kilembe do obozu Sine Camp na wysokości 2580m n.p.m. oraz z Sine Camp do Mutinda Camp 3583m z wejściem na szczyt Mutinda Lookout 3975m n.p.m. Wkrótce pojawią się kolejne...

FILM: RUWENZORI - KILEMBE TRAIL TREKKING - DZIEŃ 1

Krótki film z naszego pierwszego dnia z ośmiodniowego trekkingu w Górach Księżycowych w Ruwenzori. Na trasie z bazy w Kilembe do obozu Sine Camp na wysokości 2580m na początku mieliśmy piękną pogodę, ale później ostry cień mgły sprowadził chmury i dopadł nas afrykański deszcz :)

FILM: RUWENZORI - KILEMBE TRAIL TREKKING - DZIEŃ 2

Drugi dzień z naszego ośmiodniowego trekkingu w Górach Księżycowych w Ruwenzori. Trasa z obozu Sine Camp do Mutinda Camp, a poźniej jeszcze, popołudniu wejście na szczyt Mutinda Lookout 3975m n.p.m. Najpierw znowu szlak biegł przez las deszczowy, później weszliśmy w niesamowite piętro lasu bambusowego. Naszym pierwszym przystankiem był obóz Kalalama Camp na wysokości 3134m – wyżej zrobiło się ślisko i błotniście, bajorka, strumyczki i spowite mgłą drzewa porośnięte mchami i porostami – niesamowite wrażenia, a na zakończenie bagna i rosnące wokół wysokie jak drzewa lobelie.